Klacht of verbetersuggestie
We vinden het belangrijk dat onze school een veilige en fijne plek is voor al onze studenten. Daar doen we ons best voor. Ook een goede relatie met ouders en bedrijven vinden we belangrijk. Toch kan het gebeuren dat je het ergens niet mee eens bent of dat je ergens last van hebt. In dat geval horen wij dat graag. Ook wanneer je een verbetertip hebt, mag je van je laten horen.
Heb je een klacht of verbetersuggestie?
Heb je een klacht over je opleiding, je stage of de school? Dan verwachten wij dat je het altijd eerst zelf probeert op te lossen. Als je een klacht hebt, bespreek die dan eerst met je SLB-er. Als jullie er niet uitkomen, dan kun je naar de opleidingscoördinator.
Heb je op school te maken met pesten, geweld, discriminatie, seksuele of andere intimidatie? Dan kan een van onze vertrouwenspersonen je helpen. Klik hier voor meer informatie en contact met de vertrouwenspersonen.
Het indienen van een klacht
Het is mogelijk om een officiële klacht of (examen)geschil in te dienen bij de klachtencommissie. Het indienen van de klacht kan via het klachtenformulier hieronder.
Het indienen van een verbetersuggestie
Het is mogelijk om een verbetersuggestie in te dienen als je andere zaken onder de aandacht van school wil brengen. Het indienen van de verbetersuggestie kan via het verbetersuggestie formulier hieronder.